Egy honlap feladata, hogy tulajdonosával kapcsolatos információkat osszon meg az érdeklődőkkel.
Menjünk tovább...
Egy jó honlap feladata, hogy érdeklődést keltsen tulajdonosával kapcsolatos információk iránt.
Hogyan kapcsolható mindez össze a munkával?
Egy céges honlap feladata, hogy bevételt, új ügyfeleket, új megrendeléseket hozzon. Ehhez egy egyszerű weblap sokszor kevés - hiába található meg egy cég az interneten, ha a weblapjára senki sem kíváncsi. A látogatók rendszeresen frissülő, számukra is érdekes tartalmat keresnek. Weblapkészítés során a honlapokat arra tervezzük, hogy könnyen frissíthetőek legyenek: tartalmukat a tulajdonosuk is egyszerűen módosíthatja. Így kiválóan alkalmasak az internetes reklámozásra.
Céges honlap: a legjobb marketing-eszköz
Az Ön cége számára a weblap egy rendkívül értékes marketing-eszköz lehet – azért, mert a weblap forgalma, a weblapról érkező megrendelések száma könnyen követhető, így a hatékonysága mérhető. Ez a hagyományos reklámeszközök, például plakátok, tévé- és rádióhirdetések esetén nincs így. Az interneten a marketingre fordított összeg nem az ablakon kidobott pénz, az egyes kampányokról Ön pontosan tudhatja, mennyire érték meg a befektetést.
Egyedi, igényes, alaposan megtervezett megjelenés
Minden Newartdesign honlap kinézete egyedi. Az előzetes egyeztetések során az Ön célközönségéből kiindulva teszünk javaslatot a készülő weblap arculatára, felépítésére és színeire. Ezek után Önnel egyeztetve készítjük el a részletes grafikai tervet, amin nem csak a készülő weblap általános felépítése, hanem az egyes különleges belső oldalak kinézete is szerepel – így Ön pontosan láthatja, hogyan fog kinézni az elkészült weboldal.
Szerkeszthető és módosítható tartalom
Ahhoz, hogy egy látogató később is visszatérjen az Ön honlapjára, rendszeresen olyan tartalommal kell találkoznia, ami érdekli. Tartalomszerkesztő szoftverünk segítségével Ön saját maga is frissítheti honlapja tartalmát. Tölthet fel és formázhat szöveget, csatolhat képeket, hozhat létre új aloldalakat és hivatkozhat rájuk, mindezt egy egyszerűen használható, a Word szövegszerkesztőhöz hasonló felületen.
Tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel!
Ahhoz, hogy ügyfelei ne feledkezzenek meg Önről, folyamatosan kapcsolatban kell lennie velük. Célszerű legalább kéthavonta, de akár hetente többször hallatnia magáról. Erre kiváló eszköz egy rendszeres e-mailes hírlevél – rendszerünkkel akár minden egyes ügyfelének személyre szabott üzenetet küldhet. A hírlevél szintén jó eszköz az érdeklődőkkel való kommunikációra.
Mérje az eredményt!
Rendszeres analitikai szolgáltatásunkkal Ön nyomon követheti, hogy honlapjának látogatói honnan érkeztek, melyik oldalakat nézték meg és meddig voltak oldalán, vagy akár azt, hogy a hírlevélre feliratkozók mit néztek meg a feliratkozás előtt. Mindezt anélkül, hogy át kellene rágnia magát végeláthatatlan mennyiségű értéktelen táblázaton.
Ha felkeltettük érdeklődését, lépjen velünk kapcsolatba!